Sverigekittad och schlagerklar

Denna vecka är ju en viktig vecka i schlagertokarnas liv. Det är så skönt att vara gammal nog att strunta i vad alla tycker och bara frossa i sånt man tycker är skoj. Jag tycker att eurovision song contestspektaklet är skoj. Vi har ju dessutom kungligt dop idag och en sommar full av OS gör att dessa tofflor är nödvändiga.
.
.
Snygga va! Mönstret kommer härifrån Karin du MÅSTE kolla in hemsidan. Nu är jag ju helt Sverigekittad för både ESC och OS.
.
Mina kvällar är fyllda av pyssel, massor av projekt ligger i UFO-korgen (UnFinished Objects) men några blir faktiskt klara. Som den här, Ida har tjatat på sin sega mamma i två veckor och idag blev den klar. Det resulterade i att Ida också hade pippitröjja hela kvällen. Varmt men hon såg ju ut som Barbie.
.
.
Nu ska jag sticka vidare på Barbieklänningen som är kvällens projekt. Vill ni också sticka Barbiekläder? Kolla in mönsterhäftet Candy.
.
Hej hopp
Anna
.
Vänta nu säger den nogräknade, skulle inte nästa inlägg handla om Kibera? Jo, det skulle det. Inlägget är klart men Josef ska få kontrolläsa så att jag inte skriver tokigheter men sen kommer ett litet inlägg.

Kommentarer
Postat av: Eva R

Anna du är fantastisk! Snygga tofflor.

2012-05-23 @ 19:26:15
Postat av: Eva Klasmark

Hej på er!

Härligt med er blogg.

Vilka fina bilder ni fått på lejonen.

Vi har varit över till Anton, Luka och Hazel i Finland förra helgen. Barnen fann varandra på en gång och lekte och hade kul ihop. Hazel växer så det knakar och är längre än Steve fast hon nästan är ett år yngre. Luka är en hip hopare med attityd. Anton älskar att hoppa i sin studsmatta och Steve imponerade med att göra volter i den.



Ha en skön "höst" med det vräkande nattregnet.



Kram

Eva Uffe och Steve

2012-05-23 @ 20:55:04
Postat av: Åsa

Anna - det är härligt att se att du håller ställningarna, både vad gäller pyssel och schlagerfix! Grymt snygga tofflor. Nu ser jag fram emot att få se mer glitter också. ;)



Kram på er! /Åsa, Andreas och Mark

2012-05-24 @ 22:04:57
URL: http://iborian.wordpress.com
Postat av: Glenn

Snyggt Anna!

2012-05-25 @ 19:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0