Friska

Jo tack! Det hjälpte att bestämma sig för att vara frisk. Men först sov jag hela dagen igår. Josef kom in med Rasmus och undrade om jag orkade ge honom mat. Jag vaknade av att de kom in och var inte precis pigg. Det hela slutade med att både Rasmus och jag somnade och sov en och en halv timme till. Mysigt =) Han åt middag vid läggdags igår stackarn tack vare sin trötta mamma. Idag har han ätit med god aptit och jag också. Så nu är vi minsann friska.
.
Våra goa gäster åker på safari igen imorgon. Vi skulle gäääärna åka med, Tsavo är en svårslagen favorit bland parkerna. I alla fall för oss. Vi får bli ensamma hemma och ladda för nästa besök, de kommer om en vecka. Men det besöket innehåller nya mycket efterlängtade familjemedlemmar inklusive en väldigt efterlängtad mormor.
.
Ha det bra!
Anna

Kommentarer
Postat av: Tina Eriksson

Hej!

Stackars er som har varit sjuka. Skönt att ni mår bra nu.

Vi har våra papper på ambasaden idag så dom skickas om några dagar :) Sen ska jag ta papperssemester :) Jag är sååå trött på alla papper som åker hit och dit.

Sköt om varandra!

Kram Tina/.

2012-03-26 @ 11:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0