Fixardagar

Vi fixar och donar för att få till vår avresa på tisdag. Segt att inte ha kommit iväg men skönt att kunna göra allt i lugn och ro. Vi mår också mycket bättre efter vårt genrep på alla magåkommor som väntar oss det kommande året. Segt är också att aldrig få besked om att vi blivit godkända i Kenya, det har vi sannolikt inte blivit än eftersom vi inte fått besked. Med det är väldigt roligt att andra familjer har fått som har väntat mycket längre än vi. GRATTIS! Vi väntar på som man brukar göra i den här branschen.

Idag ägnar jag mig åt försäkringskassan. Jag har inte stått i kö särskilt länge någon av de fyra gånger jag har ringt. Jag har bara blivit vänligt bemött. Jag har fått hjälp med det jag har frågat om. Försäkringskassan har en väldigt bra dag idag =)

Som ni märker har vi absolut inget intressant att blogga om men vi åker snart och då kan vi i alla fall skryta med att det är varmt och att vi badar i poolen. Minsann!

Lycka till säger vi också idag till ett gäng bibelskoleelever som åker ner. Spännande för dem, segt för deras kursledare som sitter kvar i Sverige tills på tisdag. Men de får prova på Afrika på egen hand i några dagar och sen kommer ju kursledaren.

Hej hopp!
Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt att ni inte kunde komma hit som planerat... Men ni är ännu mer (om möjligt?) välkomna nästa vecka! Vi håller tummarna för att allt ska gå bra och smidigt då och ser fram emot att träffas igen! Isaac har redan sagt att han vill sjunga "Blinka lilla stjärna" med Ida :-)

Kram! Fimke (och resten av familjen)

2012-01-12 @ 18:57:00
Postat av: Cecilia summerar

Knepigt - det går inte att kommentera på de senare inläggen.

Önskar er allt gott under denna Kenyatid och minns härliga bilturer i den där bilen i feb/mars ifjol. Kul att ni har tagit över den!

Sköt om er!

2012-01-20 @ 10:16:01
URL: http://cecilia.ekhemmanet.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0