Man ska ha roligt när man väntar...

Vi har inte hört något om våra papper som förhoppningsvis har nått Kenya men tystnaden är kompakt kan man säga. När vi nu börjar närma oss ett syskon roar jag mig bland annat med att förvirra folk. Jag var hos en snäll läkare idag och fick domen "tennisarm" HAHAHA det måste vara typiskt för vältränade människor som jag :-) I alla fall så pratade vi om jag kan eller inte kan lyfta Ida och då kunde jag inte låta bli att säga att jag väntade ett syskon i december eller januari, tant doktorn tittade så väldigt fundersamt på mig. Eller när jag pratade om föräldrapenning och delat uttag med en ny bekantskap och påstod att vi, hemma hos oss, kan lotta om vem som ska börja vara hemma med barnet :-) Ja, ja men ska man ändå gå här och vänta så kan man väl få ha lite skoj? Annars laddar vi för treårsdag här hemma, världens sötaste treåring ska fylla år och ha kalas och vara ännu mer prinsessa än vanligt för en dag... eller kanske tre, det beror på hur många kalas vi ska ha för att fira ordentligt. Hon får ju faktiskt inte fira med sina sverigekompisar nästa år. Jo på Skype kanske man kan ha kalas. Godnatt :-) Anna

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!



Följde er förra resa och älskade erat sätt att hålla alla uppdaterade. Hur ser tidsplanen ut den här gången (innan ni åker ner)



MVH

Madde

2011-09-19 @ 20:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0