Att börja förstå

Jag sitter och tittar på en stor och väldigt vacker bunt med papper. Det är alla våra handlingar som ska lämnas för en första granskning imorgon. Det är allt från läkarintyg till diverse ekonomipapper. Hela dagen har handlat om att samla ihop det där sista. Inte så lätt när alla människor har semester, men det gick. Något som hände mitt i papperssamlandet var ett litet klick i hjärtat, jag tror att det var en liten spark. Det är verkligen en sanning att barnen växer i hjärtat (det tror jag i och för sig att de biologiska barnen också gör). Det gick upp för mig, åtminstone lite mer, att detta verkligen händer. Vi kommer att bli en till, vi kommer att få duka fyra tallrikar till middagen varje dag, vi kommer kanske att behöva köpa en större husvagn. Det är helt fantastiskt och vidunderligt. Snart är pappren på väg och innan vi vet ordet av är vi också på väg. Dagens lilla spark i hjärtat ska jag njuta lite av ett tag tror jag. Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt, åh vad kul att följa er och nya äventyr!!

Lycka till med alla papper.

stor kram Annica

2011-07-26 @ 17:01:21
Postat av: Magdalena

åh det låter härligt med hjärtesparkar!

kram kram till er från andra sidan stan

2011-08-01 @ 21:49:01
URL: http://dagarmedmagdalena.blogg.se/
Postat av: Mattias Åbom

Hej!

Jag har skrivit en blogg post om Er blogg.



http://cclsweden.wordpress.com/2011/08/17/kristna-adoptionsbloggar-fran-sverige-christian-adoption-blogs-from-sweden/

2011-08-17 @ 18:00:29
URL: http://cclsweden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0