Nyfikna?

Inga papper idag. Vi har bestämt oss för att ta dagen som den kommer. Hem kommer vi men förmodligen inte innan helgen. Men det känns just nu helt ok, blev plötsligt lite stressigt att hinna träffa alla vi vill träffa och göra allt vi vill göra. Vi vill ju så gärna hem nu så vi hade liksom kastat oss på första bästa plan. Spänningen fortsätter alltså.

Tills vidare tänker vi njuta av första delfinalen av ESC ikväll och goa vänners skypesällskap. OJ vad vi längtar efter att få sitta i samma soffa men skype får duga så länge.

Ny uppdatering imorgon / Anna

Kommentarer
Postat av: Emma L

Aså om dom håller på o dra ut på det på samma sätt som med domstolen då vet jag inte vad jag gör!

2010-05-25 @ 18:23:32
Postat av: Mormor

Ni är välkomna när ni kommer. Vi finns kvar här hemma och längtar o väntar

2010-05-25 @ 18:36:14
Postat av: mormor

Ni är så Välkomna när ni kommer. Vi finns kvar här hemma och väntar o längtar

2010-05-25 @ 18:37:38
Postat av: Sofia E

Nej, vad trist! Kom på det, just när jag kom ner från er att jag glömde fråga... men då är ni kvar på min födelsedag! :)) Vill ni komma på tårta då, som lite tröst? ;)

2010-05-25 @ 19:11:55
URL: http://kenyaliv.blogspot.com
Postat av: Farmor

Ska bli så roligt när ni äntligen kommer loss.Här hemma väntar vi och ser fram emot att snart mötas igen. Det står dessutom en tömd lekstuga i trädgården som behöver bli lite ompysslad.

2010-05-25 @ 22:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0