London baby

Sager Joey lyckligt nar vannerna ar i London. Flyget gick riktigt bra, Ida sov hela vagen och vi har halvsovit med gott om benutrymme under Idas babycoat. Nu har vi atit frukost, Josef har sjalvklart atit full british breakfast, han jublade lyckligt over att korv och bacon smakar som hemma. Ida har sprungit runt hela flygplatsen och sovit en stund. Nu ar det snart bara en lunch kvar innan vi gar pa flyget som ska ta oss hem. Vi fattar fortfarande ingenting men det borjar krypa i kroppen och fjarilarna i magen ar pavag sa det drojer inte lange innan vi borjar forsta nu. Det varsta ar val att jag kommer borja storgrata da =) Men det bjuder jag pa.

Nasta inlagg skrivs fran Sverige... GALET

Anna, London, Heathrow

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det värsta? Det skulle jag själv se som nåt av det bästa. Glädjetårarna.

Här är det både glädje- och sorgetårar efter alla som lämnar. Men snart (bannemig) kommer vi också hem.

KRAM!

2010-06-05 @ 21:26:08
URL: http://iborian.wordpress.com
Postat av: Gunnel Gustavsson

Jag gratulerar att ni nu är tillbaka i Sverige. Jag har följt er blogg i ert spännande ärende i Nairobi. Gud välsigne er lilla familj.

Jag är själv en vän av Kenya och folket där så det var spännande att läsa om hur en adoption går till.

2010-06-05 @ 22:40:08
Postat av: Tanja

Åh! Har följt er via bloggen sedan ni kom till Nairobi, vilken otroligt lång resa ni varit på! Och det måste vara helt overkligt att äntligen vara hemma med er lilla prinsessa!! Stort lycka till, hoppas ni fortsätter att skriva på bloggen ibland om hur allt går!!

2010-06-06 @ 01:20:21
URL: http://frokengredelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0