Jag ska bara :-)

Jag vet att vi inte bloggat på evigheter, jag har så mycket härligt att berätta om, tre nationalparker, en resa till Kisumu, ett bedök sv fingäster... Vi har verkligen njutit av augusti men tid för bloggande har det varit ont om men det kommer. Vi har också ett bygge att berätta om, som nästan är klart.
 
Men idag ska jag bara berätta ATT VI HAR HEARING DEN 28 SEPTEMBER. Vis av förra resan vet vi förstås att den kan bli inställd men vi har i alla fall en tid. SÅ skönt!
 
Låååååång augusti sammanfattning kommer snart hoppas jag.
 
En glad Anns

Kommentarer
Postat av: Mamma Alvin

Tjoho grattis till hearingen!

/Mamma Alvin, som ser fram emot det där låååånga inlägget med spänning

2012-09-05 @ 07:40:14
Postat av: Klintarna

Härligt med hearingtid!!!

Här har Lilleman lekt med maskar idag när mamma grävde i komposten. Han deklarerade att han GILLAR maskar!

Tack för hälsningen på bloggen!

Kram / U, C och L

2012-09-05 @ 16:26:15
Postat av: Anders Roxström

Grattis!

2012-09-05 @ 21:27:34
URL: http://davidgoessafari.wordpress.com
Postat av: Anna Nilsson

Yes! Det var riktigt roligt att höra :) Ser fram emot att läsa mer på bloggen. Förstår att det är ont om tid :) Samma här! När två busungar har lite olika "projekt" på gång, är det svårt att hinna med andra saker. På kvällen kan man vara ganska trött...Men vad underbart det är med de små liven <3 Kram

2012-09-06 @ 09:07:30
Postat av: Hanna

Men va härligt att ni fått en hearing-tid!! :)
Ser som övriga läsare myyycket fram emot att få läsa om era senaste äventyr o besök snart! Men vi kommer få en reseskildring av de svenska gästerna nu på lördag! Blir bra med lite tips om "do:s and don't:s" inför vår resa!

2012-09-06 @ 13:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0