Jag sa ju att jag hade tid

Jag har varit sugen på lemoncurd länge. Härom dagen gjorde jag scones till frukost och då fick jag nog. Ingredienserna hamnade på shoppinglistan och idag gjorde jag det, med fantastiska Leilas recept gjorde jag en helt fantastiskt god kräm som fick en fin burk. För om man inte har något bättre för sig på kvällen kan man ju experimentera sig fram till en passande lock-prydnad. Skratta ni, jag är redan utskrattad av min äkta hälft.
.
.
Lemoncurden hamnade bland annat på en rulltårta, det var inte fy skam kan jag tala om. Gästerna som fick njuta av tårtan ska jag berätta om i nästa inlägg. Vi har fått lite hjälp med Kiberaprojektet, spännande är ordet.
.
Hejsan!
Anna

Kommentarer
Postat av: Mormor och moster

Fin men vi stämmer in i Josefs kör haha!

2012-05-12 @ 23:50:33
Postat av: Hanna

Men du är ju för söööt Anna... ingen kan fixa till så fint lemoncurdslock som du... :) Jag skrattar inte ett dugg utan tycker att det är ursnyggt!

2012-05-16 @ 10:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0