Sjuklingar

Hejsan!
.
Vi är bra på några saker här hemma. Byta bajsblöjor, spruta vätskeersättning och vara sjuka i största allmänhet. Därav den långa tiden mellan inläggen. Rasmus fick diarre i början av veckan och efter att ha sprutat in vätskeersättning och morotssoppa i honom i två dagar började han dagen idag med att sätts i dig 3 dl majsvälling för egen maskin. Jag däremot ägnade natten åt att kräkas och må illa. Så idag är Josef heltidspappa och jag tvågnssprutar resorb i mig själ, fast det var enklare att dricka i glas :-)
.
Nu hoppas vi att pluttens mage är så mycket bättre än det verkar och jag mår så mycket bättre som det känns. För ikväll kommer farbror Linus tillbaka från safari. Till Idas stora lycka, ja vår andra också förstås men det är stor kärlek mellan de där två.
.
Nu ska jag sova lite innan jag duschar bort matförgiftningen, sen bestämmer jag att jag är frisk!
Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att Rasmus mage är bättre! Hoppas din blir det också Anna! Kram från Farmor.

2012-03-23 @ 15:33:48
Postat av: Anonym

Krya på dig Anna! Hoppas det räcker med två som drabbats och att de andra slipper/ Mormor

2012-03-23 @ 16:10:49
Postat av: Anna N

Krya på dig, Anna-tjejen <3 Kramis

2012-03-23 @ 22:45:05
Postat av: Cecilia summerar

Jag hoppas du bestämde rätt: dvs att du var frisk!

Sköt om er!

2012-03-24 @ 09:22:58
URL: http://cecilia.ekhemmanet.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0