Några timmar kvar

Tills vi får krama om våran lillebror. Det är konstigt och fantastiskt. Josef har jobbat hela dagen, det var inte meningen men det här är Afrika och saker går inte på tid, särskilt inte svensk tid. Konstigt att de är så snabba på löparbanorna, de kanske tar igen allt där för hela nationen.

Jag har packat låååångsamt. Jag vet ju inte hur fort det går att packa en BB väska men de här två gick riktigt långsamt. Så jag ska nog sälla mig till Kenyanerna i allmänhet. Att jag hade packat märktes knappt ikväll när det sista skulle ner, det var väldigt mycket sista. Det som jag trodde skulle bli en lugn kväll innan en av livets viktigaste resor blev en packkväll tills den ena av oss stupade i säng och jag tror minsann att jag ska göra honom sällskap. Halv sex kommer taxin. Nästa inlägg kommer på andra sidan tvåbarnsfamiljsstrecket.

Sov gott
Anna


Kommentarer
Postat av: Märta

Åh vad fantastiskt!! Nu får ni snart träffa lillebror! Jättestort Grattis! Jag ser framemot att läsa om ert möte!

2012-03-11 @ 23:02:43
URL: http://ivantanpaettbarn.wordpress.com
Postat av: Tilia

Åh va pirrigt!!! Jättesnart nu! Hur spännande som helst! Kramar Tilia & co

2012-03-11 @ 23:12:48
Postat av: Gerd

Lycka till och vi hoppas att Er BB tid blir riktigt bra. Åter ett minne för livet! Vi längtar efter nästa inlägg. Kram mamma o pappa

2012-03-11 @ 23:40:06
Postat av: Anna N

Nu är det nära! Tänker på er <3

2012-03-12 @ 07:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0