Beslut och pyssel

Stora beslut ska fattas just nu. Flyg eller bil, hotell eller lägenhet... stora stora problem... nej inte direkt. vi får ju snart träffa lillebror och hur vi tar oss dit är ju inte riktigt viktigt. Vi kanske ska slå på stort och unna oss flyg och finhotell... mmmm tål att tänka på.

Under tiden boar vi, vi har ju bott i vår nya stora lägenhet i en dryg vecka och uppackningen går långsamt framåt. Mitt i uppackningen fick vi ju en lillebror att göra i ordning till. Vi ska försöka producera några bilder på vår vackra boning så småningom.

Jag pysslar som vanligt med fyra projekt samtidigt. Lillebrors filt är klar, jag ska bara fästa trådar... det är TRÅKIGT men filten är finfin. Jag försöker göra en käpphäst... jaja vi får se hur det blir. Mitt senaste projekt är nästan klart, ni ska få se sen. Till min hjälp har jag virknål, garn och en kastrull. Det låter väl bra!

Vi boar vidare och längtar till måndag, en vecka kvar till lillebror =)
Anna

Kommentarer
Postat av: Hanna, Tony, Alva & Melker

Såklart ni ska unna er finhotell när ni hämtar lillebror! :)

Hälsningar o kramar från oss i ett soligt vår-vinter-Stockholm!

2012-03-05 @ 14:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0