Trevlig alla hjärtans dag!!!

Nu sover mina två hjärtan, förmodligen alla tre jag vet bara inte var det trejde hjärtat klappar någonstans. Idag åkte vi helt enkelt till vår organisation för att prata lite. Mest ville jag säga hej och kolla att fotoalbumet jag lämnade in verkligen hamnade rätt. Vi ville också bara förtydliga att vi såklart vill komma till barnhemmet så fort som möjligt när det väl är dags (som om de inte förstår det ändå). Little Angles tar verkligen adoption på allvar och ingen gång under vårt korta samtal avslöjade socialarbetaren vi pratade med någonting om vårt lilla hjärta (det ville vi ju inte heller, vi vill få veta allt när detär dags). Däremot berättade hon att de väntar på papper från barnhemmet. Det var förstås inte vad vi hoppades att få höra men det är skönt att få veta någonting, nu kan vi slappna av och låta tiden gå i några dagar. Samtalet kommer ju till slut =) Det riktigt konstiga är ju att hon vet vem vår lill* är och inte vi. Alla hjärtans dag har vi firat minsann. Min lilla gube kom hem från jobbet med muggar från Kazuri, de där muggarna som jag inte har hjärta att köpa själv. Han kan han! Vi har ätit storstilad alla hjärtans-dag-middag med goa vänner, en middag som blev extra billig då några flugor valt maten som sista viloplats. Gratis efterrätt... MUMS! Från mitt hjärta till ert!!! Anna

Kommentarer
Postat av: Hanna

Underbart att ni firar alla hjärtans så ordentligt! Fira lite åt oss oxå, vi vuxna i familjen är nämligen magsjuka... :(

Puss å kram från oss (helt smittfritt via cyberspace)

2012-02-14 @ 22:05:47
Postat av: Anonym

Pole (som man säger här när man menar typ stackars dig)



/ Anna

2012-02-15 @ 07:43:39
Postat av: Elisabeth Nygren

Hej Anna!

Förstår att det måste kännas jobbigt med all denna väntan.

Roligt att ta del av det du skriver.

Kram Elisabeth

2012-02-15 @ 23:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0