Blixtar och dunder

Jag bloggar illa, jag vet. Jag försöker göra mig av med förkylning nummer två på två veckor. Jag ska nog inte klaga, vi har ju varit friska hittills. Men jag ska berätta om elefanterna och det där andra.
.
Idag sov vi middag, alla utom Josef som jobbade. Halvvaken efter att ha sovit GOTT i nån timme undrade jag varför i hela världen de fortsatte tipp sten på vägen utanför (där de håller på att asfaltera vilket har inneburit stora stenhögar som fördelats över vägen för hand) till slut så sammanföll en sådan stentippning med ett väldans skarpt ljus... inte stenar - åska. Sen har det regnat, på afrikanska. Några timmar senare när det lugnat ner sig sa Josef att -Nu regnar det som det gör när det ösregnar i Sverige. Jag tog lyckligt på mig långa tights och pippitröjan. Ida designade sin outfit som följer: röd klänning med vita prickar, långa randiga tights i pastellfärger inklusive lila och rosa, röda strumpor med vita stjärnor.
.
Rasmus har ägnat kvällen åt sin nya favoritsysselsättning, att ställa sig upp. Han reser sig upp utan problem och är fullständigt överlycklig. Det är han även om han halvsitter i mitt knä, han sträcker ut armarna på samma sätt som han gör när han balanserar på egen hand och ler med hela ansiktet och med båda skrattgroparna. Han är helt fantastisk!!!
.
Nu kallar sängen!
Lala salama
Anna

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag tycker inte alls du bloggar illa, Anna. Jag tycker det snarare verkar som om du är nybliven tvåbarnsmamma. Då behöver man inte ha tid att uppdatera alla oss andra. Det räcker att ni myser med er själva.

2012-04-27 @ 16:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0