Ett litet livstecken

Jag sitter på hotellrummet för att jobba lite när Ida sover och för att vila min hud så att jag kan fortsätta sola snart igen.

Vi har haft fyra fantastiska dagar med härligt sällskap i Tsavo. Vi slutade leta big 5 för länge sen (vi har ju sett dem=) så förutom de två lejon som parade sig var en höjdpunkt elefantmamman med tre barn som badade, otroligt vackert och fridfullt. Ett långt inlägg med bilder och en resume av hela resan kommer.

Nu njuter vi av kustklimat och aircondition. Ida är lycklig. På hotellet finns kompisar och pool. Hon ber omväxlande om att få bada eller pinga (springa).

Nu ska jag jobba, inte titta på pysselbloggar som igår. Jag började och fastnade, det finns så mycket roligt man skulle kunna göra. Nästan alla gör just nu reklam för en tävling så jag klickade mig till En kreativ liten blogg och hittade en blogg som är skriven av samma författare som skrivit den amigurumibok jag köpte i somras och som startade hela min amigurumikarriär. Nu kanske den inte är så omfattande och imponerande men det är roligt och nu ska det komma en ny bok =). Tävla ni också vet ja, bara jag får vinna.

Återkommer med bilder och annat senare / Anna

Kommentarer
Postat av: mamma Gerd

Jag njuter av att läsa hur Ni har det. Njuuut nu så mycket Ni kan och krama varandra från mig

2010-05-14 @ 13:14:01
Postat av: Hanna

Hoppas att ni haft en skön semester i Mombasa! :-) Idag skiner solen från en klarblå himmel o det är runt 20 grader varmt = underbart!

Kram från oss

2010-05-17 @ 14:26:08
Postat av: Jakob

Det är gott att höra att ni sliter hårt på missionsfältet. Själv har jag invigt Essingekollektivets nya gasolgrill idag så det går ingen större nöd på oss heller.

2010-05-17 @ 20:49:10
Postat av: Mia

Hej Anna!

Du vann minsann ett av priserna i tävlingen, stort grattis! :)

Du får gärna maila mej din adress så skickar jag ett litet paket till dej på direkten. Du får så klart vänta till ni kommer hem igen, njut riktigt rejält så kan du virka när du kommer tillbaka. :D

/Mia

2010-05-20 @ 16:03:36
URL: http://booip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0