Underbara vänner

Att umgås med familj och vänner prioriteras högt just nu. I lördags ordnade fyra av mina underbara vänner en tjejdag som födelsedagspresent/hejdådag. Helt fantastiskt!!! Vi gick från stureplan till djurgården i solskenet med en mjukglasspaus på vägen (JAG ÄLSKAR MJUKGLASS). Sen gick vi på IKEA-utställning på Liljevalchs, jag gillar IKEA skarpt också, så fick jag en Sverige-dos. Middag och efterrätt på blå porten - JÄTTEGOTT. Sen gick vi till Gröna Lund där världens bästa kapellmästare hade fixat sittplatser på sommarkrysset. Vi satt galet bra på andra bänk och fick äran att vara i bild ett antal gånger - hjälp. Det hela blev inte sämre av att inleda besöket med ett åk i flygande mattan - vilken skrattmaskin det är. Småkillarna framför oss tittade mer på oss än på utsikten. De undrade nog hur ofta tanterna släpptes ut när de kunde ha SÅ roligt i flygande mattan =)

TACK goa underbara ni som fixade detta.

/ Anna


Kommentarer
Postat av: Sara Larsson

Grattis!!!

Härligt att ni är godkända, väskan är provpackad och snart ringer det... Glädjetårar och pirr i magen hos mig när jag läser detta! Jag blir så glad för er skull!!! Grattis i efterskott på födelsedagen också Anna!

2009-07-08 @ 22:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0