Vad roligt det hade varit...

...att berätta om en lyckad tid i domstolen idag. För vi HAR faktiskt varit där. Leah ringde igår och sa att vi var uppsatta på listan för idag. Nummer 26 av 28! För den som inte vet är det en väääääääääldigt lång lista. Efter nummer 6 ropades vi plötsligt in och fick veta att han inte skulle hinna med oss idag. Trist men ingen överraskning med tanke på den långa listan.

Vi är väldigt glada för att vi inte berättat för någon, bättre att överraska med en glad nyhet än att väcka hopp som släcks. Nästa gång blir fortfarande 16 april och eftersom inga adoptionsärenden tas upp innan dess så är det ingen sillnad alls i slutändan men det hade varit skönt att få det gjort.

Hej hopp / Anna

Kommentarer
Postat av: Susan

Oj vad duktiga ni är på att inte säga ngt de hade jag aldrig fixat! Men så tråkigt att de då inte gick vägen, hur kommer det sig att ni hade fått tid en onsdag? Är det en möjlighet att kunna få en onsdags tid alltså framöver?



Kram på er

2010-03-24 @ 10:46:43
URL: http://mammasusan.blogspot.com/
Postat av: mormor

Min andning stannade av när jag läste vad ni skrivit. Nu andas jag igen....Bra gjort- vilken hemlighet ni burit på. Nu blir det välkommet 16/4 Kram till er

2010-03-24 @ 11:54:47
Postat av: Farmor

Vilken överraskning det hade varit, men oj vad ni får stå ut med olika bud! Ni är fantastiska! Vi längtar så efter den 16:e april nu! Kram

2010-03-24 @ 17:25:27
Postat av: Gustav

Hej!!

Trist att det inte blev något. :(

Det hade varit en grym överraskning.

Nyfiken undrar hur många de hann med idag?

Efter nr 6st har ni alltså 19 före er på listan eller?

Jag hoppas de hann med lika många till så ni kan känna er säkrare på att det ska gå vägen den 16:e

Ni är efterlängtade här hemma, nu är snön nästan borta å. Puss å kram!

2010-03-24 @ 17:38:55
Postat av: Karin Pansell

Oj, det var oväntat att ni skulle få chans på en ny tid och det var tråkigt att det inte blev av. Jag håller med de andra, vi ser väldigt mycket fram emot den 16:e och hoppas på det bästa.

För er kännedom så är jag numera köansvarig på dagiset så när vi väl är hemma har ni lite inside information om hur det ser ut på dagisfronten. Jag ska göra allt för att ni ska känna er välkomna.

Kramar

2010-03-24 @ 22:02:29
Postat av: Emma L

åå jagvet inte om jag ska va glad eller inte för detta! Glad att det verkar dyka upp möjligheter iallafall! Sen tänker jag tänker tro,be o hoppas på att det går vägen den 16e! Som sagt innan vi läÄÄngtar efter er!!!!! Puss&Kram

2010-03-25 @ 07:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0