Tjejer på stan

Idag har det inte hänt mycket. Jag har jobbat, Josef och Ida har varit ute och lekt. Vid lunch åkte jag och en ny adoptivmamma till stan. Jag sitter ju numera inne med enorma =) kunskaper om butiker i stan. Nej men jag är ganska bevandrad när det gäller tyg och garn. Vi åt lunch och tittade på just tyger och garner. Väldigt mysigt särskilt när man vet att både far och dotter har det alldeles utmärkt bra och mysigt utan mig hemma.

Imorgon blir det möte med förskollärarutbildarna. Senaste mötet började ca 11.00 jag var där 9.00 när det skulle börja. Imorgon SKA det börja 9.00 som bestämt har de lovat så det är väl bäst att vara på plats.

Jag ska också vara med på ett 90 % seminarium. Det har man när man nästan är klar med sin avhandling och vill ha så mycket konstruktiv kritik som möjligt. Skype är fantastiskt som gör att jag kan vara med på jobbet fast jag är så långt bort. Lycka till Lisa!

Imorgon ska också all mat köpas till torsdagens och fredagens utbildning. Nu drar det ihop sig.

Lungt idag alltså men morgondagen ser ut att bli lite mer intensiv. Det är tur att det är olika. 

/ Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

Härlig läsning =)

Glad Påsk önskar vi er

ja Sture får oxå va med på ett hörn ;)

2010-03-31 @ 16:52:19
Postat av: Eva Rosshagen

Glad Påsk vill vi också önska er.

Själva åker vi i eftermiddag upp till Stocksbo.

Kram från kusinen med familj i Åkersberga

2010-04-01 @ 10:23:27
Postat av: Emma L

Skulle kommentera på det förra inlägget men det gick inte. Det slog mig ang kenyans tidsuppfattning att vår familj nog måste varit kenyaner i ett tidigare liv :-) Sen vill jag säga GLAD PÅSK och en massa kycklingar till er!!! :) Puss&Kram

2010-04-01 @ 18:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0