Tjej-

Tjejsnack, tjejkväll, tjejgrejjor allt sånt där saknar jag. Mina tjejjer hemma i Sverige brukar jag träffa då och då för att pyssla eller för att bara prata med ett tag. Jag träffar härliga tjejjer här också och vi pratar en hel massa. Jag har definitivt min överman i pyssel och kreativitet ovanför mig, som gör många saker som inspirerar och jag har haft tjejfilmskvällar både med och utan tjejfilm.

Nu har Karin och jag varit ensamma i tre kvällar och hon är rätt trött för vi kan helt enkelt inte sluta prata. Ikväll stod hon med öppen dörr påväg att gå och lägga sig men vi pratade ändå. Samtidigt som vi pratar har vi en film på och så pysslar vi. Fantastiskt!!! Jag bara tycker att det är så mysigt. Den där filmen blir det ju inte så mycket med förstås. Till slut satte vi på vänner, det kan vi så då behöver vi inte titta så mycket =) Pratet är helt klart viktigare. Snart får jag vänta länge på fortsättningen. Tur att jag får två nya tjejer att prata med på kvällarna när Karin åker hem.

Nu är det bara jag för mitt troll sover liksom längre än Karins. Nu ska jag sticka lite mer och titta på Gilmore Girls som är min "när alla andra sover" TV. Jag tycker om den här delen också alltså den när det bara är jag och alla andra sover.

Sov gott! / Anna

Kommentarer
Postat av: Emma L

Oooh vi ska ha så mycke tjejsnack o mys, så du kommer bli helt matt!!! :-D

2010-01-14 @ 16:35:28
Postat av: mamma

Njuter vid tanken att få vara med i snacket.......o så kan jag fixa fika. Ser fram emot att ses

2010-01-14 @ 20:33:56
Postat av: Marika

De stunder då övriga i familjen sover, så kan jag sitta uppe med en kopp te o bara göra saker utan att någon avbryter. Det är faktiskt så härligt ibland att jag "glömmer" bort att gå o lägga mig själv i tid. De stunderna är mina mest effektiva för plugg o jobb.



Kram

2010-01-14 @ 21:48:13
Postat av: Hanna

Gissa om vi saknar dig då Anna???!!! Men "snart" kommer ni ju hem å oj va mycke tjejkvällar vi har att ta igen då!! :-) Kraaaaaaaaaaaaaaam!



PS. Tony är o målar i ssk-rummet idag, så det kommer att vara färdigmålat o fint tills terminstarten på söndag!

2010-01-15 @ 10:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0