Pyjamasparty

Ida och jag har tillbringat dagen i pyjamas. Alltså jag har haft mitt nattlinne och hon har haft pyjamas. När jag frågade Josef om hon skulle ha pyjamas idag sa han: Jaha är det en pyjamas! Han har en poäng, pyjamasen är jättefin. Jag tillbringade natten med att göra diverse onämnbara saker. Toaletten var välbesökt och jag såg två långfilmer. Somnade gjorde jag kanske klockan fem. Det är bara andra gången för mig sen vi kom hit så det är inte ett dugg synd om mig, fast jag var rätt trött imorse.

Josef var tvungen att gå på två möten under dagen så det blev mycket inne-tid för Ida. Instängd i vardagsrummet med en trött mamma är inte det roligaste så vi har läst böcker, tittat på Emil och bullerbyn och gjort en koja. Kojan var rolig korta stunder men om den får vara kvar kanske hon fattar det roliga (jag kommer i alla fall ihåg kojor som vansinnigt mysiga).



/ Anna (som mår bättre)

Kommentarer
Postat av: Catrin

Det låter som ni har det lika därnere som vi har det här. Vi har nån slags magsjuka för fjärde gången på en månad... Suck! Jag var till doktorn och tog en massa prover igår, får se vad det är för nåt. Killarna blir rastlösa av att vara hemma och själv är man supertrött. Erik har rymt till jobbet, han klarade den här omgången bäst. Krya på dig!

2010-02-18 @ 20:35:08
Postat av: pernilla

Krya på dig. Massa kramar!

2010-02-19 @ 12:31:31
Postat av: Farmor

Hoppas du mår bättre Anna! Ida ser i alla fall ut att ha det trevligt i sin koja. Krya på dig!

2010-02-19 @ 18:53:43
Postat av: Åsa

Hoppas ni mår bättre!



Tygaffärer låter utmärkt. Du får guida mig till de bästa. :) Jag kan inte sitta utan symaskin där nere. Får se om jag plockar ner min egen i handbagaget eller om jag får köpa en på plats.

2010-02-20 @ 17:48:35
URL: http://iborian.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0