Frågor får svar

Jag har ju krävt kommentarer =) och fått en massa =D Här kommer svar på tre frågor som finns bland kommentarerna.

Cecilia: Vi skulle GÄRNA titta på svt play men kenyansk uppkoppling är inte riktigt jämförbar med svensk och vi skulle få se en halv sekund i taget av låtarna. Direktsänd radio fungerar ganska bra och man får en massa bakgrundsinformation som man aldrig får på TV =)

Åsa: Kom hit så ska vi gå i tygaffärer =) Jag tror att det finns det mesta, trikå i alla fall. Dillchipsen är skickade från Sverige från en underbart fantastisk vän som tyckte att vi behövde ett festivalkit. Här finns på sin höjd Pringles.

Glenn: Har ingen aning om vad de använder. Vi har en indisk sportkanal här de visar MYCKET pingis. Vi får betala för lite on demandTV när vi kommer hem och se sånt där roligt som vi missar nu =)

Kommentera mera så ska jag berätta mera ;-)

/ Anna


Kommentarer
Postat av: Glenn

Nä, det finns kanske inte nåt digitalt, i alla fall inte marksänt. Minns att när jag var hos Kenth i Addis Abeba för fem år sen så hade han en jättebamsing till parabol på gräsmattan. Där kunde man se några nyhetskanaler, CNN, BBC, SKY och lite annat, Al Jazeera tror jag, och en del sport. Men jag tror inte att han abonnerade på någonting, det ingick nog i hyran för huset som han hyrde via Sv ambassaden. Har sett en kenyansk kanal också nånstans, tror att den hette KTN el dyl.

2010-02-17 @ 00:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0