Små yrselanfall...

Efter 14 år som gift har jag märkt att förälskelsen faktiskt inte riktigt släpper taget. Den kommer bara i omgångar som små yrselanfall av kärlek (jag vill nu bara förtydliga att kärleken faktiskt finns där hela tiden men inte förälskelsen, det är liksom olika tycker jag). Att få Ida var en himlastormande förälskelse som jag gissar att föräldrar världen över kan känna igen sig i. Förälskelsen har omsatts i en djup och innerlig kärlek. Men jag hoppas att denna förälskelse inte heller släpper. Ikväll fick jag ett sånt där litet yrselanfall av kärlek. Kan man få annat av världens sötaste Ida snusande bredvid mig i sängen hårt kramandes sin Puh? Såna små anfall hoppas jag innerligt att jag ska få av henne resten av mitt liv! Undrar om mamma fortfarande får dem av mig...

Kram mamma och alla andra / Anna


Kommentarer
Postat av: Mamma

Min älskade älskade Anna- jag får det. Den lyckan och känslan över sitt barn går aldrig över-Jag berörs av den just nu. Jättestor kram till Dig Anna/Mamma

2010-04-06 @ 22:50:28
Postat av: Hej och Hopp

:-) Ja, de där yrselattackerna är underbara... Och att man kan älska en människa så mycket som jag älskar min lilla flicka som jag nu har haft hos mig i drygt 7 månader - det är nästan svårt att ta in...

2010-04-06 @ 23:42:33
URL: http://www.mintusenmilaresa.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Tårögdhet! Och igenkännande! Härligt att läsa också mormors ord <3

2010-04-07 @ 15:01:03
URL: http://www.ekhemmanet.se
Postat av: Svärmor

Lilla, rara Anna vad fint du beskriver din äkta moderskärlek. Den kommer du säkert att känna av resten av ert liv tillsammans. Jag berörs också ofta av moders- och "svärmoderskärlek" när jag läser dina fina berättelser här i bloggen.

Kramar till er alla tre!!!!

2010-04-07 @ 20:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0