Jobb jobb och jobb

Det är så mina dagar ser ut just nu och jag älskar det! Fast jag har lite skavsår i rumpan, det var länge sen jag satt stilla så länge. Josef och Ida lever livets glada dagar, antingen är de ute i solen och leker eller så är de på utflykt. Det är kanske därför som jag har så trevligt med mina avhandlingar för att jag så gärna vill att de ska få lite tid ensamma. Ida har varit rätt mammig men det börjar faktiskt svänga nu =) Det är så mysigt att se en far-dotter relation växa fram, de har helt enkelt roligt tillsammans. Idag har de varit på nåt lekland och hoppat i bollhav mm.

Vi tror att vi har bokat safari till på måndag, det är liiiite svårt att få bekräftelser men förhoppningen är att vi ska njuta hela veckan istället för att gå runt och bara vänta på en lista som i alla fall inte publiceras förrän torsdag eftermiddag. Vi ignorerar oron helt enkelt och tittar på elefanter istället. Imorgon är det fredag och sen är det ingen mer fredag kvar innan vår hearing - förhoppningsvis men tredje gången gillt ska väl gälla.

Ikväll har min älskade make utlovat entrecote, potatismos och sås efter nattningen. TV middag alltså, något att se fram emot när man ligger och försöker få en väderkvarn att förstå att hon ska sova, just nu tycker hon att busa är en bättre aktivitet vid åttatiden på kvällen.

Hoppas att ni också får en trevlig kväll! / Anna

Kommentarer
Postat av: Farmor ( svärmor)

Lycka till med dina avhandlingar Anna! Tur att Josef och Ida kan hitta på andra saker och ha trevligt tillsammans medan du arbetar så blir det lite mer arbetsro för dig. Hoppas det stämmer med safarin, det skulle säkert underlätta i väntans tider till veckan.

2010-04-08 @ 19:22:23
Postat av: Mormor

Önskar en god middag o trevlig kväll. Roligt att läsa om far-dotter relationen. Jag förtår att de har skoj och vet att du njuter av att de har det bra när du får njuta av ditt jobb. Så klokt av er att göra något så roligt som safari i väntan på fredagen. Lycka !

2010-04-08 @ 19:57:29
Postat av: Minna og Jeppe

Er det hos Micato at I har bokat? Vi TROR också at vi har bokat från måndag til torsdag, men har också liiiite svært at få bekræftelse!;-) Kanske vi ses i Masai Mara då?;-)

2010-04-08 @ 23:00:36
URL: http://www.jeppeogminna.dk/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0