FYI

Det blev de röda =) Alltså de som Josef tyckte sämst om så nu är han lite sur... fast bara lite. Jag gjorde en kompromiss och köpte de roliga som jag kände mest för och så sätter jag nya glas i mina gamla bågar så har jag ett par "snälla" bågar också. Tillbaka till 80 talet alltså för min del, jag hade samma färg då fast de var tre gånger så stora.

Vi åker till Masai Mara imorgon och njuter av afrikas savanner ännu en gång. Det är bara att erkänna vi älskar safari, Ida inräknad. Hon spärrar upp ögonen och börjar leta med blicken när vi säger att hon ska få se elefanter imorgon. Att vi flyger istället för att åka bil känns också helt ok, inte fel att få flyga över Masai Mara. Vi kommer inte att ha internet eller ens telefon så vi blir okontaktbara tills på onsdag kväll.

Ha det bra! Det ska vi! / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0