Då var det dags igen

Vi står på listan. Konstigt nog blev vi jätteglada. Vi vet ju hur osäkert det är och hur trist det är att sitta där. Men tänk OM, vad skönt det vore. Jag har tänkt att jag vill vara med också när man får sin dom uppläst men om vi skulle bli hörda imorgon vill jag inte träffa farbrorn igen så jag struntar nog i det.

Nåja, det gäller att fira när man är glad och göra något trevligt när man inte är så glad. Ikväll firar vi med lite ostkrokar och imorgon kanske vi gör samma sak eller så gör vi något trevligt för att förtränga att domaren inte har oss som högsta prioritet i sitt liv. Men man kan ju inte låta bli att hoppas så det gör vi nu.

Orsaken till att vi går igenom denna märkliga process sitter och stoppar legobitar innanför tröjan på sin far. Hon är värd allt besvär!

/ Anna

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tummar hålles! :)

2010-04-22 @ 17:41:08
URL: http://iborian.wordpress.com
Postat av: mormor

Och böner beds

2010-04-22 @ 18:03:48
Postat av: Farmor

Instämmer med mormor.

2010-04-22 @ 19:21:00
Postat av: Minna & Jeppe

Vi hoppas med er!:-)

2010-04-22 @ 20:45:28
URL: http://www.jeppeogminna.dk/blog
Postat av: Emma

Haha Bill o Bull (mormor o farmor) åsså jag, jag ber jagå!

2010-04-22 @ 21:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0