Beslutsångest!

Jag har insett att jag MÅSTE ha nya glasögon. Mina gamla som är G A M L A (men jag älskar dem) är så repiga att det faktiskt inte räcker att putsa dem längre. Jag har varit hos optikern idag och gjort syntest och valt två bågar som jag väljer mellan. Utbudet är inte jättestort och jag tog de två jag tyckte bäst om i hela butiken. Nu har jag skypat vilt med en massa människor hemma och sprungit runt till alla grannar här för att få veta vilka jag ska köpa. Problemet är bara att de inte tycker det par jag känner mest för, utom syrran och pappa =) Mamma håller på att skriva sitt omdöme just nu så vi får se hur det blir. Imorgon ska jag beställa i alla fall så att jag har mina nya när jag kommer hem från Masai Mara på onsdag. Ja, det blir safari måndag till onsdag. Ska bli väldigt roligt!

Nu ska jag spegla mig igen... uj uj vad det är svårt! / Anna


Kommentarer
Postat av: Emma L

vilka det än blir blir det bra!! Visst gjorde jag beslutsångesten lättare nu :D

2010-04-10 @ 22:02:05
Postat av: Åsa

Det är grymt svårt alltid med just glasögon. Mitt enda råd är att se till att de sitter bra och inte är för stora... Jag köpte fel kan jag säga. De är snygga, men sitter knappt kvar. :|



Ha en fin tur till Masai Mara.

2010-04-11 @ 09:57:00
URL: http://iborian.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0