Sista kvällen

Nu är det sista kvällen utan barn i barnsängen. Vi har haft Ida (som vi till sist har bestämt oss för att hon heter) hemma idag. Hon har lekt med mamma och pappa, ätit mat (eller åtmistone smakat) och sovit middag. När hon sov la jag mig också för att vila lite det var helt ljuvligt att ligga och titta på det där mörka lilla huvudet som stack fram mellan lakanen. Så lämnade vi henne också på barnhemmet, mellan lakanen. Det är inte riktigt lika jobbigt att lämna henne för natten när vi själva fått natta. Så är hon ju van att bli lämnad, hon lägger bara snällt huvudet på madrassen, suger på tummen och blundar. Så vet vi också att imorgon bitti när vi kommer är det för att hämta hem henne =)

/ Anna

Kommentarer
Postat av: Lisa

FANTASTISKT!

Välkommen hem i morgon lilla Ida!

2009-09-05 @ 19:55:09
Postat av: Cecilia

Ida - vad fint! Så härligt att det är så nära nu!

2009-09-05 @ 23:22:58
Postat av: Anna-Lena

Myspys vad härligt ! Ida , toppen säger vi som också

är Astrid Lindgren diggare . Och välkommen hem idag då =)



kram kram

2009-09-06 @ 08:07:56
Postat av: Josefin Alvåg

Vag härligt att få läsa om era äventyr. Jag har haft fullt upp de senaste veckorna med skolstart mm så jag har inte hunnit med att uppdatera mig. Därför hade jag många dagar att läsa ikapp. Jag tänker på er ofta och är så glad för eran skull. Tårarna samlas i ögonvrån när jag läser.

Kram på er och lilla Ida!

2009-09-06 @ 23:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0