Jobbdag

Idag har vi jobbat, pappa gick upp och tog förmiddagspasset. Ida och jag snusade vidare, hon är en riktig sjusovare vår dotter. Hon var i och för sig uppe några timmar innan vi fattade att det var välling hon ville ha. Hon sover väldigt bra, gott och regelbundet men inatt ville hon inte sova. Det kanske är förklaringen till att vi fick väcka henne efter 9.30. Nu snusar hon gott i mamma och pappas säng.

Jag jobbade eftermiddag och kände mig riktigt inspirerad. Ida och pappa lekte i sandlådan med grannarna under tiden. Efter ett antal timmar kom det en väldigt lycklig, trött och SMUTSIG flicka. Uppehållet i regnandet räckte inte för att torka upp sanden. Hon hade haft väldigt roligt =)

Annars har det inte hänt så mycket, ganska skönt =)

/ Anna

Kommentarer
Postat av: Arvid Ellgren

Det verkar heltrevligt. Jag undrar om Ni träffat bokhandlare Margareta Håkansson, som är en vän till min fru och mig?

Vi var verksamma i Bredäng under många år,dock före Er tid där.

Hälsningar /Arvid

2009-10-20 @ 21:02:43
Postat av: Anna Pansell

Visst har vi träffat Margareta, en mycket trevlig bekantskap.

2009-10-20 @ 21:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0