I väntan på mormor

har vi gjort... INGENTING. Plötsligt var dagen bara slut. Alltså Josef har varit och tagit lite prover på maginnehållet (det var inget farligt, han mår bara lite kymigt) och Margret har tvättat men Ida och jag har gjort så lite som möjligt. Alltså Ida har lekt hela dagen, då är det bara jag som inte har gjort någonting (bara handlat). Men imorgon när vi vaknar är mormor här =) och då kan vi göra ingenting tillsammans, om planet kommer fram förstås, det har inte dykt upp än på arrivals på flygplatsens hemsida men det är nog för tidigt än. Vi längtar och sover väl på saken så länge.

/ Anna

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hoppas ni får det riktigt bra med mormor. Allt gott från vännerna Femrells

2009-10-07 @ 22:51:28
Postat av: Birgitta

Vad roligt det kommer att bli för mormor att få träffa sitt barnbarn. Jag är både mormor och farmor så jag vet hur det känns. Ha det så jättebra, hälsa mormor.

2009-10-08 @ 09:57:32
Postat av: Hanna P

Men ni vet väl... den som väntar på nåt gott... o mormor är ju god, så henne är det ju värt att vänta på eller hur?! Jag hoppas att hon landat lyckligt o väl o att ni får fantastiska dagar tillsammans! Krama Ida o hälsa elefanterna på savannen!

2009-10-09 @ 14:22:04
Postat av: Moster Lotta

Nu är mormor där!!! Hoppas ni såg mycket skoj på safarituren idag! Väntar spänt på uppdatering av bloggen med mycket bilder :). Kusinen har börjat sparka rejält nu. Utan kök står vi också, men att diska i duschen är väll trevligt? Lite i håret och lite på tallriken... Kram på er!

2009-10-09 @ 15:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0