Hej då...

...mormor Ida har redan pussat mormor och gått och lagt sig. Vi väntar på att taxin ska komma för att köra mormor till flygplatsen. Det är en ganska cool mormor som reser över halva jorden ensam. Nu ska vi sätta igång och jobba så att vi kan vara lediga tillsammans med nästa besök som vi längtar till.



Dagen har bjudit på regn och promenad till svenska skolan på leriga vägar men med underbara blå träd (som min kamera INTE gjort rättvisa) längs vägen. En trevlig träff på skolan som vanligt, mormor och Ida lekte länge i gruset. Ett stort grattis till the Nilssons som hade sin första hearing i domstolen idag.

Vi gick till Nakumatt och handlade innan vi åkte taxi hem, det var tur för det började regna stora och många droppar. Det känns härligt att regnet äntligen verkar hålla i sig. Det ska bli väldigt intressant att se hur landskapet förändras om det får blötas upp ordentligt.

Nu är det 45 min innan taxin kommer så nu ska jag ägna mig åt min lilla mamma.

/ Anna

Kommentarer
Postat av: Lisa Nord Melchert

Ja du Anna! Det är så roligt att ta del av er blogg. Den ger så mycket glädje, värme, känslor och blir min godnattsaga varje kväll. En stor och varm kram till er båda och puss till lilla Ida som har så fina skor.

Kramar till er alla tre från Lisa

2009-10-16 @ 22:43:44
Postat av: Marika

Hejsan hopp! Nu har även jag läst ikapp er härliga story. Är än en gång så tacksam för att ni delar med er av ert liv både innan och efter Ida kom in i ert liv.



Vilken kavat mormor som vågar åka den långa vägen till er alldeles själv.



Massor av kramar Marika

2009-10-17 @ 18:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0