Julgardin - färdig

Hurraaaaaaaaaaaaa jag har virkat klart julgardinen. Man blir ganska trött på ett mönster efter 15 hjärtan. Men jag trodde att det skulle behövas 17 så, hurra!!! Det har kliat i fingrarna efter att få göra andra saker så jag har redan börjat på en julgransmatta =) Galen? Knäpp? Jajjamensan =)

Vi har varit hos vår advokat idag och skrivit under ansökan om att få adoptera Ida. Imorgon ska vi till imigration-nånting för att förnya våra visum, de går ut nästa vecka. Det är helt galet att det drar ihop sig mot tre månader. Man kan undra om vi klarat provet, alltså om vi har visat oss dugliga som Idas föräldrar. Om man frågar fröken i fråga tror jag svaret är ja. När hon höll på att vakna efter sovstunden idag gick jag ut i köket en stund. Tösen skrek som en galning. Mamma får inte försvinna ur sikte.

Vi har också pratat safari idag med Salash, massajen som vi åkte på vår endagarssafari med. Han har gett ett antal förslag och prisexempel. Vi är verkligen safarisugna nu. Vi lääääääängtar efter våra familjer och deras besök kommer att förgyllas med fantastiska upplevelser på Kenyas savanner.

Nej, nu måste jag tillbaka till min virkning. Armen värker och Josef har gått och lagt sig men jag bara måste sitta uppe en stund till. Känns det igen mamma?

/ Anna


Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla Anna ta inte ut dig med all virkning av hjärtan o tomtar o allt vad det nu är. Julen dröjer ännu en månad. Men du är dig lik!!!

Och....I år har du tom fått i gång mig med att få tidiga tankar på julen.

Lycka till vid advokatmötet och självklart ser Ida till att ni blir HENNES godkända föräldrar. Hon vill inte ha några andra och hon kan inte få bättre.

Kramar till er alla tre

2009-11-19 @ 13:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0