Tallin

Vår Tallinkryssning i början av veckan var en perfekt avkoppling. Jag tror att de andra passagerarna åkte båt av helt andra anledningar än vi. Vi satt i hytten och såg på film. Mitt Afrika till exempel =)

Dagen i Tallin blev ett kärt återseende av en mycket vacker stad som smyckats i skön sol och svalkande vind. Vi letade upp våra favoritställen och njöt av en ledig dag. Visst är det vackert!

Snygg utsikt!     Det är det här Josef älskar med Tallin     Vi hade ett gäng mysiga caféer att välja mellan och jag tror vi tog det mysigaste!    

Efter en lång promenad tog vi en liten paus, vi satte oss i solen på en del av muren och läste. (Det är min handväska, inte Josefs=)    En mörk men lycklig Josef med restaurangen Olde Hansa i bakgrunden.         

            

Nästa resa går till Kenya =) / Anna

Kommentarer
Postat av: ester

Åhh va mysigt det såg ut! :)

2009-06-18 @ 10:57:45
Postat av: magdalena

Tallin är fantastiskt! kafeét i högra hörnet besökte vi på vår bröllopsresa! hoppas se er snart här i kenya! välkomna

2009-06-26 @ 11:44:48
URL: http://dagarmedmagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0