Tehopa

Nej det har inte hänt något... vi väntar fortfarande på SAMTALET.

Under tiden fixar vi det sista här hemma innan vi lämnar lägenheten på fredag nästa vecka. Jag tankar också närhet med alla jag älskar (och som är hemma) varför ska alla åka på semester när jag vill umgås? Denna vecka har jag varit i sommarstugan med mamma och moster. Jättemysigt att få vara tehopa (som moster säger). Oj vad viktigt det känns att vara tehopa så mycket vi kan nu innan vi åker, det dröjer så länge sen.

Alla som jag inte kan träffa nu får här en riktig bamsekram. Jag kommer att sakna familj och vänner allra mest och nu känns det i hela kroppen. Jag vet att det kommer att gå fort bla bla bla men jag kommer att sakna er JÄTTEMYCKET.

Nästa vecka är vi hemma och pysslar - kom förbi på fika vet jag =)

/ Anna

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hoppla - är du redan tillbaka! Vi hamnade också i en mammastuga och har inte varit norrut.

Men hoppas vi hinner ses innan ni reser! Och att samtalet kommer SNART!

2009-07-25 @ 17:21:50
URL: http://www.ekhemmanet.se
Postat av: Jonas W

Vi har varit dåliga på att följa er blogg. Men det är jättekul att höra att ni blivit godkända. Vi längtar tillsammans med er på att ni ska få BESKEDET.

Vi ber för er!

Jonas och Malin

2009-07-28 @ 15:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0