Hemlösa

Vi har precis gått igenom lägenheten med en av våra hyresgäster. Hur hon ska kunna komma ihåg alla speciallösningar förstår jag inte men vi är SÅ glada över henne =). Vi står numera med packade väskor nästan helt redo att åka - och telefonen var tyst hela förra veckan, typiskt. Vi hoppas alltså på denna vecka =). Det kan inte vara stor skillnad på min otålighet just nu och någon som är alldeles i slutet av sin graviditet och gärna vill träffa den där lilla skrutten. Det är precis det jag vill, jag vill veta vem det är vi går och väntar på, lära känna. Konstigt nog känner jag världens leklust - är det en normal hormonrubbning? Inte för att jag bekymrar mig så mycket för att vara normal. Det ska i alla fall bli fantastiskt roligt att få LEKA =)

/ Anna


Kommentarer
Postat av: Elena

Hej Anna!

Ville fråga vad betyder ordet skrutten?? ;)



Elena

2009-08-03 @ 14:24:23
Postat av: Anna

Skrutten är mitt arbetsnamn på lillen/lillan =)



/ Anna

2009-08-04 @ 00:10:25
Postat av: Magdalena

vi är oxå förvätansfulla på att få höra glädjebesked från er.

här i nairobi är det för närvarande snudd på tomt på svenska adoptionsfamiljer. bara vi här, alla andra har dratt på äventyr...

kanske samtal idag... :-)

2009-08-04 @ 08:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0