Förmåner

Tårarna sprutar och näsan snorar. Så har det varit i flera dagar. Nej jag har inte svininfluensan men jag säger hejdå för väldigt länge till alla jag älskar. Det gör lite ont men tänk vilken förmån det är att ha så många att snyfta med när man kramas. Vi är så glada för våra familjer och vänner och vi kommer att sakna er otroligt mycket.

Nu packar vi handbagage och vi ska börja packa bilen för avfärd mot Arlanda om 4 h och 10 min. Jag ska sova på flyget!!! Vi får se när vi kommer åt internet det kan gå snabbt eller inte. Det är strömransonering i Nairobi måndag, onsdag och fredag =) Ska bli intressant.

Nästa gång jag skriver är det från Nairobi =) / Anna

Kommentarer
Postat av: Emma

Saknar redan!!!

2009-08-27 @ 06:47:40
Postat av: Cecilia

Nu sitter ni på planet och är på väg till er fina, fina tjej! Önskar er allt gott under er tid i Kenya. Det var jätteroligt att få träffa er innan ni reste iväg. Nästa gång är ni en till. Redan om några dagar!

Kram och lycka till!

2009-08-27 @ 07:58:50
URL: http://www.ekhemmanet.se
Postat av: Maja T

Lycka till! Ser fram emot uppdatering sen när ni är framme.

2009-08-27 @ 10:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0